Att röjja en...

flagga! Eller bättre upp; massor av flaggor.

Vad snackar jag om nu då, yrar som vanligt kanske ni tror. Njae, kanske. Jag sitter och spelar röjjflaggor med Plix på msn, vi är ungefär på match 35 nu. Det är jämt som fan. Just i skrivande stund har jag precis plockat min 16:e flagga och har då ett litet försprång på två flaggor. Först till 26 vinner.

Utmana mig gärna på msn!


Som sagt har mobildisplayen pajjat sönder, sjukt tråkigt då min ekonomi inte direkt tillåter hockeybiljetter, skoinköp och FYRA HUNDRA KRONOR för en jävla plastbit som sitter på mobilen. Fan vad tråkigt.

400 kr kan man annars bland annat spendera på följande sätt:

Två stockar snus från Ålandsbåten
Ungefär 3/4 tank till Saaben
Gå på bio fyra gånger
Gå på hockey 2-3 gånger, beroende på var man sitter
Köpa 4 drinkar på krogen
Köpa 8 st kebab med ris


Idag har jag då inte gjort mycket förutom en tripp till Gävle för att kika upp det där med mobilen. Imorgon är det nationellt prov svenska b. Från 9-14, så det finns ju tid. På den tiden skulle jag säkert hinna med att publicera 58 nya blogginlägg, dock kanske inte alltför intressanta.


Måste även berömma farsans första tacoköttfärspaj, ja hans första paj någonsin faktiskt. Den var skitgod faktiskt. Bra jobbat. Imorgon blir det klippning av mitt alltför långa hår också, äntligen.

Måste även skriva något om Karin. Hmm, ja, hon kan va lite elak och hemsk ibland, men också väldigt snäll, iallafall när hon sover. Till detta inlägg ska det även tilläggas att hennes hundar lyssnar bättre på mig än vad dom gör på henne.

Nej snart kanske man ska läsa på lite inför svenskan imorgon, inte för att jag är så sugen, men det blir iallafall lite.  Och röjjflaggmatchen då? Jo, den vann jag med 26-20.

Mors


Dagens låt: Tracy Chapman - I'm ready

Dagens plus: Det goda skratt man fick i helgen, som man fortfarande kan le åt
Dagens minus: 400 kr åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Säroo

GOOO LUXAN! kmr gå finemang på provet imon, yeaah, ska vi fuska?;) o satsa på punkafrilla! hähä

2007-11-13 @ 00:38:53
Postat av: Alääääx

WOHOO, nu är nationella klaaaaaart :D Jag lär bussa hem om 10 minuter. Men först ska jag gå ner till mitt skåp. & hämta mina saker. & gå på toa. & sen när jag kommer hem ska jag soova för jag är helt trött! HEJDÅÅÅÅ ^^ :D

2007-11-13 @ 12:19:58
URL: http://alexnonstop.blogg.se
Postat av: Karin!

låter som en trevlig dag! men måste påpeka att jag alltid är snäll! mohahahahaha!

2007-11-13 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0