Nästa anhalt Globen!

Ja visst är det så, imorgon ska jag till Globen och kolla Idol med Plix och Ida. Det borde bli jäkligt skojj! Vill att Amanda ska vinna, men känns som Marie är sångmässigt lite starkare, men jag kan inte så mycket om musik, så jag yrar säkert... Haha!

Jag har sjukt ont i ryggen, och det är sjukt segt. Går nog över snart hoppas jag. Ikväll blir det hockey med grabbarna, hoppas för alla köttbullar i Scanfabriken att dom vinner. Kom igen grabbar!

Idag har jag haft prov i psykologi, det gick inte jättebra, men jag borde kunna få G? Snälla? Haha, det löser sig, det gör det faktiskt jämt, eller som min vapendragare Plix sa: "Man ska inte tänka på gamla problem, det kommer alltid nya". Riktigt djup den killen.


Läst lite på Australienpojkarnas bloggar, allt verkar mycket bra, dock verkar Anton inte gilla att pizza bortskänkes. Haha. Skön.


Igår blev jag så glad, jag vann mot Plix i röjjflaggor med 26-0. Ni kanske undrar varför jag skriver detta, då det verkar helt ointressant, men Röjjflaggor är så otroligt viktigt för oss, vi lirar jämt och båda har lika mycket vinnarskalle. Utmana mig gärna på msn, men räkna med pisk...


Idag blir det hockey, Skellefteå kommer på besök! Revansch sen förra matchen i Läkerolen, snälla! Följande manskap ska åka: Luxan, Fudde, Plix, Thompa och kanske Jonas. Blir skojj det!


Just nu sitter jag i venten och lyssnar på när Fudde sjunger, killen har ju talang. Vilken lirare, haha. Frågan är om Plix kan komma hem snart, så vi kan lira röjjflaggor, det är roligt. Förresten så har jag namnsdag i dag. Niklas, grattis Niklas, tack Niklas. Haha.


Nej nu ska jag fråga Fudde om han vill lira röjjflaggor, uppdatering om matchen och dyl. kommer nog imorgon.


Mors

(Går)Dagens citat: Hur stavas lamm? "Det stavas med ett 'm' va? Nej det gör det ju inte, det stavas ju med två, eller?" Plix

Dagens låt: Tyler Hilton - Pink and Black

Dagens plus: Förhoppningen om Brynässeger!
Dagens minus: Ryggen

image5

Kommentarer
Postat av: sixten

jag skall också på idol!!! :)

2007-12-06 @ 16:22:43
URL: http://www.svirr.blogg.se
Postat av: mattie

NÄÄÄÄJS, congrats på namnsdagen och den härliga vinsten! :)

2007-12-06 @ 16:23:32
URL: http://mattylu.blogg.se
Postat av: joy

gud va kul att se idolfinalen! go amanda! :)

2007-12-06 @ 16:30:08
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se
Postat av: ille

Kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-06 @ 16:33:02
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se
Postat av: Emil

Hej kära gubben. Är för tillfället i Jönköping. Men när ja kommer hem tycker ja vi drar ihop nånting, eller va säger du?

2007-12-06 @ 17:19:51
URL: http://emilun.blogg.se
Postat av: Anonym

hej luxan
ha sa roligt i globen jag ar sjukt avundsjuk:D nu ska vi kaka fish and chips och se pa solnedgangen och sen ha lite kladdkaka vi bakat hehe... nu borde mitt nr funka ocksa puss samuel

2007-12-07 @ 10:02:12
URL: http://samuell.blogg.se
Postat av: erlandsson jacke

grattis i efterskott =D

2007-12-08 @ 12:58:24
Postat av: samuel

om anton fick bestamma det skulle vi ha ett matkonto pa 1000 kr om dagen :D

2007-12-10 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0