Annika

heter en god vän till mig. Haha. Hon är sjukt rolig måste jag säga. Idag har vi kört frågesport på msn, det var ganska jämnt. Tror det blev oavgjort faktiskt. Jag fick frågor som "från vilket land kommer Paris Hiltons kille?". Sjuka är att jag svarade rätt. Haha.

Just nu sitter hon och skrattar när jag skulle förklara att t-shirtarna jag köpte inte var skit för att dom var så billiga på mellandagsrean, men jag tillade att det var min åsikt. Det var roligt tydligen. Haha. Min fråga om vilket land Taiwan var huvudstad var en riktig kuggis, och min gode vän svarade fel. Det är ingen stad det är ett land. Haha.

Frågan är kanske varför jag bloggar om detta. Men den här dagen har varit så tråkig så att det var värt att skriva några rader om det. Det var som att hitta en hallonsyltsburk på en jordgubbsåker som man bott vid i 30 år. Fantastiskt med andra ord. Så då blev det inte bara jordbarn, jordmamma och jordgubbe (haha) utan även hallonburk.


Fick nyss tag på Baron Von Australia. Sjukt roligt att prata med dom, även om det nu bara blev Samme en kort stund och sedan Selge. Tydligen ringde jag och väckte dom, (11 på förmiddagen) men humöret verkade ändå vara på top. Skulle även framföra en hälsning till diverse vänner.


Undrar om vi ska köra en till frågesport?


Mors

Kommentarer
Postat av: annika

jaduu luxan, frågesport runt midnatt är aldrig fel! vi får ta en till match inatt kanske :D

2007-12-29 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0